*Paj & Shopping*

Innan jag och mamma åkte till stan så gjorde vi en paj.
Formen var större äv vad vi hade bär så det fick bli både blåbär och björnbär.

Cilla är här på en fika nu så pajen var riktigt god.



Vi var inne i stan en stund bara.
Det var ju sjukt varmt att gå där, pjuuh*
Jag gjorde värsta fyndet, har varit ute efter en parkas, men inte brytt mig om det på senaste.
Vi var inne på Cubus så fick jag syn på en snygg som kostade 100 :- på rean.
Men när jag skulle betala så kostade den bara 70 :-, inte helt fel =)
Vi lunchade på ett ställe bredvid Gamleport, tog varsin kräftsallad, var sådär.
Vi köpte en ny blomma till min loftgång också, blev så fint så!

// Tin @-}--

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0