*Erik Grönwall*

Var på jakt efter IDOL Eriks album i går.
Det var slut på Kvantum, Preem, men på Statoil fanns de några kvar som tur var! Brorsan tyckte inte om att han släpper nytt album med bara covers.
Egentligen gillar inte jag heller folk som kör covers, liksom hej hej hallo kom på något eget.
MEN jag hade ALDRIG köpt denna skivan om han inte hade gjort covers på de eftersom jag tyckte hans versioner var riktigt bra!
Favoriten är Shout it loud =)


Och i dag hängde jag med mamma till City Gross.
De sålde de gamla julkalendrarna där, hade ju önskat mig denna ---> i julklapp, men tomten hade visst inte plats för den. Så köpte den själv i dag.
Lika bra att köpa på sig sina favoriter, då de aldrig kommer att sända någon i samma klass som de gamla igen =(

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0