*Fotjakten*

Just nu är jag super trött ska sova så fort jag skrivit klart här!
Efter min lilla powernap så skulle jag klä min julgran, hade lite på känn att jag skulle behöva en ny julgransfot eftersom den jag har/hade inte är så mycket att hänga i granen hö hö hö ;)
Trodde dock att jag skulle klara mig i år, men när jag började skruva så åkte den hit & dit så var ju tvungen att ha en ny julgransfot DIREKT!
Då fick jag syn på att klockan var 18.40, där sket det sig liksom.
Men efter lite funderande så ringde jag till Coop Forum och frågade om de hade någon och vad det kostade, 120 spänn kändes lagom för en tråkig fot =)
Fick ta vagnen bort till Marklandsgatan, sedan fick jag stå där i en kvart och vänta på bussen mot Sisjön, hade ingen aning om vart jag skulle av, gick på känsla och hamnade utanför byggnaden Uh la la.
På väg mot Coop får jag syn på en massa bilar utanför Jula, så tänkte att aha då går jag in där först, de hade tydligen VIP kväll vadå tur eller, sjukt mycket folk!
Hittar tillslut en rejäl julgransfot där för bara 99 kr, och eftersom det var VIP kväll behövde jag bara pröjsa 89 kr, kalas bra! Nöjd går jag emot bussen och då har alla 5 bussar som går där redan varit där och det gick INGEN mer. Så där står man i regnet med en julgransfot och undrar vad man ska göra.
Va bara att fiska upp mobilen och ringa efter en taxi! Blev lite bök & stök, men nu är granen på plats och julpyntet liksaså. GODNATT säger jag! Förresten som ni ser på bilden så var det lite skillnad på "fötterna"

Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: amanda

ja, det är jul snart :D

2009-12-04 @ 00:15:48
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: helen



Tänkte fråga dig vilket program andvänder du dej av för att göra sån fin header? och hur gör man?

2009-12-04 @ 00:20:19
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0