*Händelserik lördag*

När jag och Putte hade vaknat till liv i lördags åkte vi in till stan för att jag ville julhandla lite.
Det är rena självmordet att vara inne där på helgerna och framförallt nu när det är jul, men jag hade inget val, kommer bli en tuff vecka på jobbet så kände att jag ville ha det avklarat!
Skulle köpa julklappar till Basse & Nea, sen hittade jag rätt mycket till mig själv med hihi!
Vi käkade en god kinabuffé, innan vi fortsatte igen.
Så fort jag gick in i en affär pep det som sjutton vadå pinsamt visste ju att jag inte hade snott något, alla glor ju!
Tillslut när de även pep på Cubus så va kassörskan schysst och kollade vilken kasse det var, visade sig vara en klisterlapp på ett par strumpor jag hade köpt, tror inte de visste om det där jag köpte de, så då var det mysteriet löst!
Mötte upp Basse och hans tjej på stationen så de fick mina nycklar, de skulle gå på Jul på Liseberg och shoppa i dag. Sen ringde även Sofie och sa att de var i Göteborg, så hejade på de snabbt också!

Fick åka och hämta bilen på jobbet och sen hem till mig för att hämta grejer.
Stannade på Willys på hemvägen med, och när vi är klara där så funkar inte bilen, så vi fick ringa Puttes föräldrar som fick bogsera oss till Hällersåker, halvkul =(
Somnade gott sen i allafall!

// Tin @-}--

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0