*Ingen fredagskänsla*

Jag känner verkligen inte av att det är fredag idag, vet inte vilken dag det känns som inte fredag i allafall.
Däremot är det otroligt skönt att det är fredag så man får slöa lite i helgen =)
Vaknade 5.15 i morse av att jag drömde 2 mardrömmar i en, vågade knappt vakna bara funderade på det =)
Drömmar är riktigt knepiga ibland asså *Suck*
Det känns som om att det är lugnet före stormen på jobbet nu, man går bara och väntar på att det ska smälla till, antagligen i slutet av nästa vecka.
Såg att de röda lådorna har börjat komma upp nu *Hjälp*
I morgon blir det Bellevue Marknad, denna gången ska vi slå summan från förra gången hade vi tänkt :)

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: helen

jaha oki, jag tog min från någon blogg design gratis sida, men skulle vilka ha nått annat

aja man måste ju fråga iaf.

vad har du för dej ikväll då?

2009-12-04 @ 21:59:59
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0