*Jobb = Tröttsamt*

Min ork står på minus just nu, jobbet har gjort mig till en trött vandrande zombie.
Orkade knappt hålla ögonen öppna i dag på jobbet, och mina vilostunder efter har nu resulterat sig i sten sömn.
Längtar till julledigheten nu då man känner sig lite mänsklig i allafall.
Kommer vara härligt trött nästa onsdag, mamma och pappa förbered er på att åka och hämta mig i Växjö då jag lär somna som en stock på tåget hehe.
Har inte varit så mycket julkort än, de lär smälla till i morgon antagligen.
Stefan sa att idag var det nog årets sista lugna dag, ligger nog mycket i det.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag släcker ner för dagen!
Ciao Ciao!

/
/ Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0