*Mammas pojkar*

Har följt Mammas pojkar rätt mycket de senaste veckorna!
Egentligen tycker jag att det är en riktigt skit programidé, men det är något med det som gör att jag vill se det.
Jag tror dock inte på idén, har svårt att tro att man ska gå på mammans ord när det gäller val av SIN kille.
Klart att mamman ska komma överens med sin kille, men det gör de väl oftast automatiskt!?!
Tycker mammorna som var med är galna eller well; Naima är tokig men rolig, de har ju sin syn på saker och ting på sitt lilla sätt. Susanne tycker jag var störtskön och resonerade helt OK.
Gerd var min favoritmamma, eller kombinationen av henne och Susanne hade varit klockren.
Jag tycker allt att Gerd borde vakna upp och inse att saker förändras med åren, som en tjej sa "Det är inte bara hårda typer som har tatueringar nu för tiden"
Har ingen aning om hur min mamma vill att hennes "dröm svärson" ska vara . . .
Min favvokille där var ju såklart Tim, men Christian var också gullig, men Tim hade nog mer action i sig =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0