*Mer shopping Ooops*

Det "råkade" visst bli lite mer shopping ändå hehe.
Har varit ute efter en ny matta till mitt vardagsrum, så jag och mamma tog en tur till Alfs Mattor och där hittade jag DEN. Är jäkligt nöjd med den kan jag säga!
***
Köpte en toppstjärna i förrgår, men hittade en ännu bättre på Rusta för bara 10 kr, de säljer ju ut alla julsaker till halva priset nu.
Hittade även nya julgranskulor, tänkte köra på en riktigt julig gran nästa år så då var de här perfekta =).
På Alfs Mattor blev jag helt nerkärad i ett par julgardiner, de jag köpte var ju för korta *attans* Dessa var egentligen slut, men jag fick köpa deras visningsgardiner för halva priset där med.
Så nu är jag redo inför nästa års jul haha, men först vill jag ha en varm vår och sommar hihi.

// Tin @-}--

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0