*Pepparkaksbak*

Nu är det pepparkaksbak för fullt ute i vardagsrummet, Emelie & Affe kör the nude style, sitter i underkläder och tomteluvor och bakar då de slipper skita ner sig haha!
Jag är för trött för att bry mig om något bak just nu. Var ju uppe med tuppen i morse för att vi skulle stå på en Köp & Sälj marknad. Blev inga större summor precis, men vi blev nöjda ändå!
Efter det åkte jag in till centrum för att möta upp Källberg så vi tog en fika medan sonen hans var på mässan.
Blev mucho postsnack, och lite serious shit som vi håller oss för oss själva tror jag!
Tog vagnen till Frölunda Torg för att möta upp familjen Strandberg.
Lär bli sovdags rätt tidigt ikväll, ska måla naglarna bara :-)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0