*Poängresa*

Pratade med Kent i dag om mitt juldilemma angående den 23 december!
Han lovade att han skulle prata med lagledarna och ge mig svar i morgon, jag tar för givet att det blir ett ja så jag har redan bokat en biljett.
När jag skulle boka så stod det att platserna var slut NOOOOOO. Så jag ringde upp SJ och kollade med de då fanns det tydligen handikappsplatser kvar som man fick boka så det blev en sådan *ler*
Kanske ska ta med kryckorna så folk flyttar sig automatiskt?
Känns dock skönt att ha bokat nu har blivit mentalt inställd på att komma hem samma dag som vi ska fira också, vilket tog emot innan.
Jag har fortfarande svårt för det där "vuxenlivet" när det gäller speciella händelser då önskar jag att jag gick i skolan igen och hade lov, saknar loven haha.
Fast samtidigt vem vill gå högstadiet igen, vad hade man för koll på livet då liksom!?!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0