*Återigen sjukskriven*


Ligger hemma i sängen nu efter att ha spenderat några timmar på Axess Akuten IGEN.
Gick till jobbet med min onda mage, men va så obehagligt sen så fick sitta och försortera.
Det fanns inga lediga tider hos Vårdcentralen så fick åka till AA.
Väl där fick jag göra urintest, blodprov.
Det visade sig att jag hade en infektion i magen så fick några tabletter att käka i 7 dagar, sen skulle de skicka i väg U-testet till labbet.
Så om 3 - 4 dagar får jag reda på om jag även har en U-infektion, och i såfall blir det antibiotika *Kul NOT*
Hade vita blodkroppar & blod i urinen och ja det va inte min dag så att säga.
Min sänka var gränsfall också, den var hög men normal så den gick väl inte över gränsen.
Han sjukskrev mig resten av veckan för de får provsvaren på måndag förhoppningsvis*
BLÄÄÄ!!!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0