*Bokrea*

Efter att Sara hade varit och hämtat Emelie & Affe åkte jag och Putte till Kungsbacka.
Brukar ju alltid vara så angelägen när det är bokrea, men har så mycket att läsa hemma nu så jag har inte orkat bry mig, men var ju lite nyfiken.
Så blev en sväng in till Bokia, hittade 2 böcker jag ville ha, + en kompisbok som Emelie ska få när hon fyller år.
Sen hade jag kollat på en annan bok till henne som jag skulle beställa hem från Adlibris kostade 59 :-, så fanns de böckerna på Bokia för 49 :-, aha tänkte jag och blev super nöjd*
Ända tills jag kom till Coop och såg att de även hade de böckerna där för bara 29 :-, vadå irriterande, köpte en till där i allafall, vet ju att hon verkligen vill ha just den boken/böckerna =)
Ska lägga mig i soffan lite är supertrött vaknade vid 8-tiden i morse och har åkt runt endel nu!

// Tin @-}--



Affe rockar loss!



Emelie & Affe väntar på sin mamma!



Jag på trappen!



Mina bokfynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0