*Dumma mage*

Vaknade i morse av att jag mådde illa och hade ont i magen, sen har jag haft det under dagen, inte kul alls.
Ett tag var jag helt kallsvettig på jobbet så stod och ville bara ut i kylan, men usch vad kallt det var i dag, inte skönt för händerna precis, trots vantar *Brr...*
Mamma & Pappa hade mellan 20-25 grader i Teneriffa nu *Morr*
Hur som helst så fattar jag inte varför jag har så ont, påminner lite om magkatarr, men varför nu? när jag har börjat äta frukost varje dag (havregrynsgröt). Och de senaste dagarna har jag ätit som man ska, blir tokig på min mage ibland =)
Har precis käkat kvällsmat så är det inte bra om en stund, får det bli en Novalucol.

Putte hängde med mig hem efter jobbet, vilade en stund innan han åkte hem. Själv sov man vidare en stund så klart =)
Är hemmafix som gäller nu ikväll, ska göra i ordning Simons födelsedagspresent också, så den är klar för att postas sen i veckan. Är jättekluven till hans present, jag vet att han en gång har sagt att han vill ha en sådan, men sen om han verkligen menade är en annan sak*ler*
Ska skicka med kvittot i fall han vill byta =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0