*Efterlängtad singel*

Nu är jag väldigt nöjd kan jag säga, Dapony Bros som jag tjatar om jämt & ständigt har ju släppt sin singel nu så beställde den på CDON och fick hem den i dag =)
Så Putte fick ha "Det fixar sig" på Repeat i bilen på vägen hem *ler*
Hoppas jag får beställa ett helt album med de nästa gång, älskar deras låtar ju.



Jag & Putte la oss för att vila, han lovade att väcka mig senast 18.00, vaknade vid 19.00.
Då hade han ju sovit lika hårt som jag *ler*
Ska strax göra mig en sallad, köpte en grillad kyckling när vi åkte hem i dag.
Putte ska ju alltid käka något annat så han håller på med Wok.
I söndags tvingade jag honom att käka samma som mig, man kan ju inte hålla på att göra 2 olika maträtter jämt, vi är ju inga småbarn direkt*

Har blivit såld i Disneychokladen med smarties i *ler*
Är ju fina Disney motiv på också @-}--



Man måste ha kvar sitt barnjag ju haha.
Nu ska vi äta och kolla på Halv åtta hos mig, aldtig sett det innan.
Men sen såg jag en stund i går och det verkar rätt kul!

// Tin @-]--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0