*En grå dag*

Vädret har inte direkt gjort en pigg idag, regn, slask och dimma jag riktigt känner energin blomma ut haha.
Det var jättelite på jobbet idag, blev klar redan 12.15.
Fick 2 små hjälpredor på jobbet sen, nämligen Emelie & Affe.
Så Emelie hjälpte mig med disken, avisera klump och plocka ut post till Lola m.m.
De tyckte ju det var super kul, Affe ville dit redan i morgon *ler*

Har precis käkat Tacos, jättegott jag var verkligen svin hungrig.
Ska sätta mig och läsa lite i soffan tills Lets Dance börjar.
Har så stora förväntningar på Morgan, jag hoppas verkligen han ro hem hela den tävligen, han har varit bra i varenda dans, vilket inte alla har.
Höll på Laila innan, men bytte snabbt ut henne när jag såg Morgans dans + att hon har "tjuverfarenhet"

// Tin @-}--

De nio återstående paren. Foto: Thorleif Robertsson/TV4

Källa : www.tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0