*Falökööv*

I dag har jag och putte varit på Kommersen & Bellevue marknaden, en upplevelse det med hehe.
Kommersen var väl okej, men det andra stället kändes helt galet, sjukt mycket folk.
Vi har i allafall bokat ett bord i Belluve i maj, var uppbokat i stort sett varje helg framåt, hel crazy =)
Var hemma hos Cilla och hämtade min klänning som hon sytt om, den blev väl bra, hade velat ha den kortare men det gick inte.
Efter det tog vi en sväng till Kungsbacka, tvättade bilen och handlade mat.
Så i dag för 1:a gången gjorde jag egen ugnstekt falukorv och det blev jättegott, blev en massa över så ska ta med det som frukost till jobbet =)
Dags att jobba i morgon ja, ska bli gött att springa i trappor lite. Hoppas de ringer från Axess Akuten och ge mig svaren från labbprovet i början av veckan så man slipper gå och undra.
Magen känns verkligen helt annorlunda nu är jätteskönt verkligen.
Putte kan inte heller sluta prata om hur han tycker magen blivit liten, han sa ju att den stod rätt ut innan, och visst den var verkligen svullen. Tänk vad några små tabletter kan göra *ler*
Nu är det dags för Beck*

// Tin @-}--



Ser väl gott ut =)



Gosiga Affe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0