*Familjen annorlunda*

Jag sitter och kollar på familjen annorlunda, tycker det är små intressant att se på, samtidigt ett galet bra preventivmedel haha.
Folk får självklart skaffa hur många barn de vill, men 10 stycken tycker jag personligen är alldeles för många.
Man ska väl kunna ha koll på de utan att stressa hela tiden.
Nej skaffar jag barn får det bli 1 unge max 2 =)
Den ena familjen som är med stör jag mig på, eller jag tycker synd om de äldsta syskonen som får leka mamma & pappa för sina små syskon.
De tycker säkert det är kul oftast, men som när de var och badade kul för James att vara i barnbassängen hela tiden.
Det exemplet visar enligt mig att kan man inte som mamma ta hand om sina egna barn, ska man inte skaffa så många.
Men..men alla gör vad de vill, kul program i allafall*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0