*Fortfarande ont*

Vad händer med min kropp egentligen =(
Jag har fortfarande ont i magen, är verkligen konstant, ena stunden känns det lite som magkatarr och i andra som något helt annat.
Och när det väl känns mindre då mår jag illa som sjutton istället, Putte tycker jag ska gå till läkaren men det känner jag inte riktigt för.
Samtidigt tar det emot att jobba kan jag säga, men är bara att bita ihop för jag stannar inte hemma en gång till nu, vill inte förlora en massa pengar.
Tagit både alvedon och Novalucol, men det hjälper inte så måste vara något annat *Suck*

Om en timma landar mamma & pappa på Sturup, få se om de ringer sen på vägen hem, har endel att prata om, fast kommer säkert glömma hälften när de ringer *ler*
Putte & jag hjälptes åt att ta undan min gamla spis som har stått på loftgången nu, han och hans pappa skulle lämna den på soptippen i Lindome, skönt att slippa tänka på den mer nu!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0