*Frölunda & Kungsbacka*

Efter att ha gjort i ordning oss i morse åkte vi till Frölunda Torg, gick in på Feskar Bröderna och köpte 1 kg färska räkor som vi ska gotta oss med om en stund =)
Därefter blev det ett stopp vid Kållered där Putte skulle köpa en back julmust för 10 :-, känner jag hans barn rätt kommer den backen vara borta om några dagar *ler*
Efter det åkte vi till Kungsmässan, jag bjöd Putte på god mat inne på "Buffe All You Can Eat", är verkligen supergott där, men tog inte så mycket eftersom jag inte ville bli proppmätt =)
Jag gillar verkligen Kungsbacka, inne i centrum är det så mysiga lägenheter & hus, hade lätt kunnat bo där.
Finns massa mysiga fik och trendiga restauranger + bra shopping utbud *Me Like*

// Tin @-}--



Kungsmässan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0