*Ge aldrig upp, utläst*

Jag ligger fortfarande och dra mig orkar inte gå upp, fast jag var visserligen uppe och hämtade frukost innan *Vågen*
Ska börja jobba i morgon igen, ska bli rätt nice faktiskt, det händer ju lite då i allafall =)
I dag ska jag, Putte och Emelie på utvecklingssamtal, kände för att haka på, är segt att vara hemma ensam om de ska pysa, visserligen är nog Affe hemma, men men är ju bara en halvtimma =)

********
Läste ut boken jag började på häromdagen "Ge aldrig upp", den var verkligen jättebra, rekommenderas om ni gillar självbiografier.
Helt sjukt hur det funkar i vårdnadstvist-förhandlingar m.m.
Varför är det så självklart att mamman ska få barnet om pappan är minst lika bra om inte bättre!?!
Och som han i boken som blev mordhotad och misshandlat av sin fru/X, men ingen tog det på allvar eftersom en tjej inte ansågs vara våldsam.
Klart som fasen att tjejer kan vara benägna till sådant också, jag stör mig verkligen som sjutton på det.

// Tin @-]--



Källa : www.frankforlag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0