*Ge mig värme*

Nu är man smått avis på mamma & pappa som är på Teneriffa UTAN mig *ler*
20 grader lockar verkligen, fryser ju som en nackad höna när man åker till & från distriktet *Brr*
Nyss hemkommen, blev en aningens lättnad när jag såg att paketet från ....... hade kommit (hjärtansdagspresenten till Putte). De stod nämligen leveranstid 5 dagar, men blev 2 *Prima* Längtar verkligen efter att få ge den till honom, för jag vet att han kommer uppskatta den enormt =)
Hade även fått klänningen från Stylebystars, storleken stämde jättebra. Men klänningen var inte som jag förväntat mig så ska lägga in den på Tradera sen hade jag tänkt.
Ska ta & läsa Matilde lite nu, sen blir det att laga mat & dona här lite.
Putte kommer och hämtar mig sen också, barnen kommer hem från Skåne i dag så ska bli kul att ha de hemma igen, även om de har varit skönt att ha några dagars egentid *Lovely*

// Tin @-]--

Bild från Teneriffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0