*I'm a winner*

Jag gick ju med i Postkodslotteriet för 10 dagar sedan, så köpte jag Aftonbladet idag.
Fanns en dragning där i och klart som fan mitt postnummer var med 414 56, tyvärr var det 414 56 ME som vann 1000 :-, jag har ju MC, men jag vann i allafall 150 kr på bara postnumret hihi.
Blev faktiskt jätteglad även om det inte var så mycket jag vann + att jag bara har varit med 10 dar *Kul*
Var en ren slump att jag såg det över huvudtaget för jag köpte tidningen bara för att man kunde köpa ett billigt Antivirusprogram i dag (mitt har gått ut), annars hade jag fått reda på det av en slump om 1 månad via nätbanken *ler*

Nu ska vi åka hem till Stefan på söndagsmiddag =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0