*Migrän*

Dunk dunk dunk, huvudet värker så jag blir tokig.
Fick migrän när jag kom tillbaka från min runda idag, när jag kom hem var tanken att stoppa i mig några alvedon innan jag skulle sova en stund.
Och nu vaknade jag nyss med dunk dunk dunk, klart som attans att jag glömde ta alvedonen så har tagit 2 st nu.
Är hemma hos mig nu och här tänker jag vara ett tag nu typ till i morgon *ler*
Jag vill ju hellre sova hos Putte men känner att jag måste utnyttja lägenheten mer än vad jag gör just nu.
Sover ju aldrig här längre känns det som, och betalar ju för att bo här så får allt ta och vara här lite med =)
Hade verkligen velat att Putte kunde sova här någongång, men blir tokig att det inte går.
Nästa vecka ska jag också försöka att vara här lite mer.
Vi fick ju olika "starttider" nu på jobbet, men Putte har ju valt att börja som jag så länge ingen säger till honom (våga inte gnola nu haha), så har blivit att jag självklart hänger med och sover hos honom då.
Inte lätt att vara kär haha ;)

// Tin @-}--



Home Sveet Home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0