*Min dag*

Hade sett framemot lite sovmorgon eftersom jag börjar senare nu, så vaknar jag av att de plogar här utanför *Arrgh*
Det var i allafall mysigt med all snö, försvann dock ju mer vi närmade oss Frölunda =)
Det var ju nytt på jobbet idag, kändes konstigt att inte plocka ner det jag brukar men samtidigt väldigt skönt att slippa endel, min nya runda var jättenice i allafall, var klar redan vid 13.15.
Det sega är att åka tillbaka kändes som det tog ett himla tag.

Var hemma och sov lite och när jag vaknade var jag svin yr, riktigt obehagligt.
Vinglade verkligen i lägenheten, hjälpte när jag drack lite som tur var!
Putte & jag göttade oss med Pizza & Kinamat ikväll *Mums*
Beställde en hjärtansdag present till honom, har ju redan en grej fixad, men den var så billig, dock väldigt fin, men ville ge något mer.
Så det får ni se på lördag, vågar inte lägga upp någon bild eftersom han läser bloggen ibland.
Nu ska vi lägga oss och titta på film*

// Tin @-}--

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0