*Powernap framför brasan*

Vilken underbaaaar tjej vi hade enligt Emelies fröken haha.
Rättare sagt Putte, men jag vet att Emelie är duktig i skolan, man märker ju här hemma när hon gör sina läxor att hon verkligen går in för det. Men hon fick verkligen en massa credd *Kul*

När vi kom hem så la jag & Putte oss framför brasan & TV:n, slumrade till rätt fort.
Sen vaknade jag av att det var mörkt i hela huset så man såg bara brasan, super mysigt.
Det hade gått en propp ute hos hans föräldrar så fick åka och köpa sådana, aj aj aj*

I morgon är det dags att jobba igen som sagt, sa att jag ville gå 38:a, och när Putte gick hem idag så stod det mitt namn där, känns rätt skönt att veta att man få gå ett man kan.
Putte lurade mig och hittade på flera distrikt han sa jag skulle gå , jättekul *NOT*
Ska kolla på Arga snickaren nu :-D

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0