*Ricenoodles*

Ursäkta språket men jag trodde att det skulle bli en helvetes dag på jobbet, det var segt innan man kom ut på rundan sen flöt det på kalas =)
Började dela ut Biltema, är det inte orange kuvert så är det tjocka kataloger Z...z...zzz.
I går blev jag så sugen på nudelsoppa, men hade inga nudlar hemma.
Så i dag efter jobbet så åkte jag till Kinastället och köpte massa nudlar, buljong och okra.
Sist jag var där så fanns det inte de nudlarna jag ville ha men nu så ;)

Fick min lönespec i dag med, vågade knappt öppna den trodde knappt att jag skulle få något eftersom jag har varit sjuk.
Men jag blev nöjd ändå.
Det är ju tur man bloggar och kan gå tillbaka och se att karensdagen stämde, hade inget minne av att jag stannade hemma den 30 januari exempel.
Så kollade här och fick en härlig liten minnesstund *Öh*
Brukar ju alltid sova när jag kommer hem från jobbet, men ska försöka hålla mig vaken eftersom jag ska hem till Putte sen ikväll. Få se om jag klarar att vara vaken till det *Pjuuh*
Dags för lite matlagning!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0