*Skalpadda*

Sitter här och är hungrig som ett lejon, fick jättegod alaxkoteletter när vi kom hem idag, men blev inte riktigt mätt.
Så Putte är och hämtar pizza nu *Mums*
Vi skulle uträtta några ärenden när vi åkte hem idag så fick jag syn på världens sötaste barnkläder, det var sköldpaddor, men trött som man var så utbrister jag "De med skalpaddorna var söta", hade ju inte helt fel i allafall *ler'*
Jag & Putte har varit hos Cilla & Yusuke ikväll, det var trevligt att sitta där och tjöta loss lite, Cilla ska sy upp en klänning till mig så vi kollade på det lite*
Ska bli skönt med helg även om jag inte jobbat på några dagar nu, men helger är alltid välkomna =)
Nu kommer maten =)

// Tin @-}--



Jag har fått en total grod crush, men de är ju så söta när de ser "fina" och inte slemmiga ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0