*Sundaytrip*

Nu är vi mätta & goa.
Vi tog en tur till Sisjön och spanade in några affärer, var även på IKEA en sväng köpte lådor och blommor.
Hittade 2 stycken fina blommor som såg ut som hjärtan, kommer bild sen.
Var även inne på Chiilli, hittade en mugg som jag letat länge efter, hade 4 stycken varav en gick sönder i disken =(
Fanns tyvärr inte i det mönstret jag ville haft, men får nöja mig med 2 likadana *Me like anyway*
Åkte hem till mig en sväng för att bära ner en hel del grejer till källaren, grannen tyckte nog det såg komiskt ut när jag kom med 2 par skidor + kryckor *ler*

Vi har som sagt precis käkat här, blev så sugen på fisk och potatis så vi gjorde fiskpinnar =)
Ska sätta mig i soffan & slöa nu.

// Tin @-}--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0