*Underbara Lagerhaus*

Är ju ingen hemlighet att jag älskar Lagerhaus, den affären är som smågodis för mig, och jag kan bara gå runt och välja & vraka =)
Fick syn på världens söt/snygga saker på deras hemsida och ville köpa de direkt, i morgon gick inte bra utan jag ville ha de DIREKT =)
Så tog vagnen in för att köpa lite smått & gott nedan.
Tog pendeln till Lindome och sedan buss ut till Hellersåker, gick sedan till Putte, så har ont i fötterna nu, tar väl 20 minuter från vägen att gå till honom *Minst*
Ich bin warm :-)

// Tin @-}--



Mitt lilla besök slutade med en bricka, inslagspapper, choklad, etiketter, tekopp & metallic blåa muffinsformar =)



Fick ingen bra bild på min lila kopp, snacka om härlig eller vadå =)
Källa : www.lagerhaus.se  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0