*Upp med ögonen*

Jag pallar snart inte längre, jag är så trött så ögonen svider nu.
Det är drygt en timma kvar tills de kommer och jag skulle kunna somna när som helst. Har städat lite för att hålla mig vaken, men det var inte kul längre, får nog fortsätta lite ändå.
Kanske skulle ta och vila en stund så man inte somnar redan vid 21.00 ikväll, fast njaa ska försöka hålla mig vaken, det lär ju bli en tidig kväll kan jag säga.
Och jag som ville kolla på filmen vi hyrde förra veckan, no way att jag kommer kunna se den utan att somna *Gäsp*

Fick mail från Bellevue Marknad nu som bekräftade min bokning.
Så i maj så ska jag och my lovely stå och sälja saker vi inte vill ha längre på den Köp & Sälj marknaden.
Hade jag vetat att det fanns sådana marknader här så kanske man hade tagit med sig mer av allt man gav bort när man flyttade hemifrån, men men har redan en kasse + 2 lådor fulla med saker som ska med dit.
Vi fick ett bra bord också nära ingången =)
Ska visa några bilder;



Här ska vi stå & trängas =)
Eller rättare sagt folket utanför borden ska trängas :-)



Alla borden, vi ska stå vid det röda =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0