*Uttråkad & Saknar Putte*

Jag är så fruktansvärt uttråkad, hade tänkt försöka fixa i ordning lite här hemma, men jag orkar inte.
Det enda jag gjort är att ha läst och frossat honungsvatten och halstabletter*
Visst är det kul att läsa, men man tröttnar ju efter ett tag, ska fasen gå och lägga mig och läsa lite ändå, vill ju inte somna än.

Saknar Putte som attans också.
Har ju sovit hos honom i en vecka nu *Mysigt*
I bland vill man verkligen umgås med BARA honom och inte hans barn, men det är ju inte så lätt tyvärr.
Måste vara jobbigt för honom också att inte kunna göra exakt som han vill med utan att alltid måste ge en förklaring till A & E.
Tycker verkligen synd om honom, han är ju super stressad hela tiden.
Är en så skön känsla när man "stoppar honom i farten" och bara ge han en hård lång kram, man verkligen känner att han behöver en eller flera sådana då & då =)
Med tanke på situationen med hans barn så är han verkligen är riktig klippa, jag kan bli deppig när E & A är arga på honom och säger att "Du vill ju inte ha oss", jag måste ju vara tyst då, men samtidigt vill man bara skrika att det är tvärtom, det är så mycket de inte vet och samtidigt kan man inte säga hur det är eftersom de är små.
Men men... han är världens goaste pappa & pojkvän *ler*

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: Pia

:):)

2009-02-04 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0