*Nytt i lägenheten*

Nu äntligen ska jag lägga in lite bilder!
Det var dags för ett gardinbyte och jag har varit väldigt kräsen med hur jag vill ha de!
Stilrent á la svart & vitt och eventuellt grått.
Som ni ser blev det även det, är vinröda blommor i också, men inte så det ser gulligull ut =)




Denna mongo spisen är nu äntligen utbytt



mot .....



Jag är GALET nöjd över den, framförallt eftersom det blev en i rostfritt, hade egentligen inte haft något emot en vit, men detta känns mucho stiligare =)
Tack vare "svärfar" så kunde jag få in en 60 spis rätt fort eftersom han fixade bort lådhurtsen åt mig!
Och detta vill jag egentligen knappt säga, men tack vare att jag fick massa pengar för mina ärr efter olyckan så kunde jag köpa en spis direkt, annars hade det nog tagit några månader till!
Blir golv för resten av pengarna nu!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0