*Sälen - dag 5*

Bästa dagen hittils, det har varit skit gott väder och perfekt skidåkning helt enkelt!
Åkte i Snögubbeborg också, den är riktigt seg om man jämför med Trollskogen, fast den är ju visserligen inte gjord för min ålder =) Spökskogen var stängd idag, lite synd.


 

Efter några åk var det dags för att fika så vi gick till "Pannkakan & Köttbullen", så tog pannkakor där, det var gott.
Efter det åkte jag & Putte lite själva, skit gött att kunna köra på utan att behöva vänta in någon*
Denna veckan har man verkligen lärt sig att försöka ha tålamod hehe.

 


Efter att ha vilat lite efter åkningen så hade vi ett bord väntande på Majkens Sylta.
De hade verkligen mucho gott där, men det slutade med en plankstek *Mums*
Vi avslutar kvällen med Lets Dance, och Morgan är helt klart bäst ikväll (hittils).
I år har jag Laila och Mojje som favoriter, sen är det såklart kul om det går bra för Morgan.
Jag vet ju vem jag vill ska åka ut först i allafall *ler*



// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0