*Sälen mot Göteborg*

Då var man hemma i Göteborg igen, känns väldigt bra faktiskt.
Jag har verkligen haft en gó och avkopplande vecka om man tänker på vad som komma skall (jobbet).
Visst har det varit lite påfrestande också, är ju inte van att leva tätt inpå 3 stycken varav 2 små barn *Shit*
Som i går exempel Putte somnade jättefort, kvar var jag packandes med Affe som var down för att han inte kunde somna och försökte med en hel del, jag som har svårt att säga nej.
Fick stå på mig för att han skulle sova i sin säng och inte med mig eller i soffan som han ville.
Sen när jag väl fått honom att lägga sig så går jag och lägger mig, hinner knappt släcka förren Emelie kommer in och stor gråter för att inte hon kan sova och säger det till mig.
Tack & lov vaknade Putte av det och "tog över situationen". Faan sånt är jobbigt, visst är det bra "övning", men är jag verkligen redo för detta än!?!?!
Ibland önskar jag att jag & Putte träffades om några år, allt är så sjukt bra mellan oss, men blir att man känner sig låst redan. Det är ju nu jag ska leva livet och kunna resa och sånt, känns lite jobbigt ibland.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: johanna

Lägg inte livet åt sidan pga en kille, man har bara ett liv..

2009-01-11 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0