*Uppstigna*

Good Morning everybody =)

Sitter här och torrhostar som jag vet inte vad och är allmänt lack på min hals, inte alls kul*
Bäst att köpa mer halstabletter idag som hjälper lite mer än de jag köpte häromdagen.
Vi ska strax göra oss i ordning för åka hem till mig och hämta lite grejer, sen skulle vi till 4-gott*
Går rätt segt, själv sitter man ju här, Putte käkar frulle, Affe spelar data och Emelie lalla nog bara runt och checka vad vi andra gör =)

I går gick jag med i Postkodslotteriet, why not liksom!?!
Vill inte sitta och se på när grannarna vinner och inte jag haha =)
Både mamma, farbror, faster, farmor & farfar och Cissis föräldrar var med, så var väl jag som stod på tur, får se om pappa viker sig med *ler*
Postnumret efter oss i Värnamo vann ju i grannyran om det var förra eller förr förra året *Coolt*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0