*Back to work again*

Då var man hemma efter första jobbdagen efter semestern och jag överlevde den =)
Men det känns ju väldigt skönt att veta att man ska vara ledig om 3 veckor igen. Det kändes som att det mest var sommarjobbare där, lite små trist men men what to do.
Jonas sommarjobbade nu, en kille jag fick schysst kontakt med när jag började här har knappt sett han på 2 år så det var kul att han skulle vara där nu ett tag.
Tina var gullig och hade fixat mat till oss idag, en sjukt god soppa, tänkte testa att göra den någon dag.
Blev verkligen proppmätt, få bjussa mamma och pappa på den sen någongång när de är här, mamma kommer ju hit om drygt en månad så hon får bli första försökskaninen =)
Om du läser detta Tina så TACK den var svingod!
Nu ska jag lösa korsord.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0