*Det krävs inte mycket...*

för att man ska få ett extra leende på jobbet ibland.
Som i dag när jag skulle gå in i ett hus så kom det en gubbe och frågade om semestern var slut nu för han hade allt tagit reda på att jag har haft semester och att de inte ville bli av med sin gårdsflicka =)
De va inte så mycket, men jag blev ändå glad. Känns bra att veta att de man delar ut till uppmärksamma och tänker lite på en i allafall. Fast de flesta är ju pensionärer och är hemma och ser när man kommer.
Kul att de märker av det =)
Det var även en tant som fick mig att le ännu en gång någon timma senare då jag hade med 2 stycken PPD till henne.
Eftersom det var 2 st så satte jag inte de vid dörren utan ringde på, hon visste nog inte att vi måste ta ut PPD:n, för hon blev så himla tacksam och var så otroligt imponerad av det, kul att man kan glädja folk =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0