*Haverdal*

Nu är jag hemma i Göteborg igen efter att ha varit hos mamma och pappa i Haverdal.
I går började jag och pappa dagen med äventyrsgolf vid campingen, det var skit svårt rent ut sagt. Deras banor var omgjorda, så jag gav nästan upp i slutet =)
Strax innan middag kom Jan & Kicki, Kicki lyckades lura med mig till stranden så nu har jag badat för 1:a gången i år.
Kunde varit lite mindre tång dock BLÄÄÄ!!!
Mamma, pappa, Jan och Kicki skulle vidare till Orust idag så de släppte av mig på ditvägen och fikade lite här innan de fortsatte. Hade gärna hängt med om de inte skulle sovit över där.

// Tin @-}--

 Pappa koncentrera sig

 Tillslut lyckades pappa få en bild där jag inte grimaserade

 Mamma vid strandkanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0