*Helgen*

Jag fattar inte vart denna helgen tog vägen, den gick alldeles för snabbt =(
I fredags hade vi AW med jobbet, Tina & Putte kom hem till mig lite innan, vi käkade och fixade i ordning oss.
Det blev Linnes kök & bar, kvällen var sådär, kändes som det saknades några för att det skulle vara mega kul.

På lördagen efter att Putte & jag vaknat till liv så åkte vi till IKEA för att äta frukost.
Mötte upp mamma, pappa och Simon på parkeringen för att åka med de in till stan. Mamma och pappa hade bröllopsdag så ví åt ihop på La Gondola *Mums*
Vi fikade hemma hos Putte sen då de släppte av mig hos honom innan de skulle åka hem.

I dag tog jag och Putte en tur till Kungsbacka.
Shoppade lite på Kungsmässan innan vi drog oss hemåt.
Är hemma i lägenheten nu, ska ju jobba i morgon igen är lite sotis på Putte som slipper =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0