*Jag hatar regn*

Vilken äckligt regnig dag MORR!!!!
Jobbade i konstant spöregn orkade knappt ta mig upp för mina sista uppgångar eftersom mina regnkläder var tyngda av vatten. När man åkte tillbaka skvätte det upp hur mycket vatten som helst på fötterna, så man klafsade verkligen när man skulle gå in på jobbet sen BLÄÄ*
Putte och kidsen kom och hämtade mig på jobbet va så sugen på Kinamat, typiskt nog hade båda Kinaställena i Kungsbacka stängt så fick bli en pizza på Tio Pepe istället, den satt bra med kan jag säga =)


TS ringde och undrade om vi ville komma och hälsa på, har varit prat om det länge nu så vi åkte dit en stund.
Han bodde hur fint som helst, Emelie & Affe badade i hans pool. Sen kollade vi på alla hans djur 2 hundar, fiskar, hönor och 4 ekorrar haha.
Tiden drog i väg så vi var tvungna att åka rätt snart eftersom E & A ska upp tidigt i morgon för att åka till Norrland med sin mamma.

 

Emelie hade köpt en present till mig när hon var i Gränna =)

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: TINA M

Uff får inte regna i helgen!! Då är jag i göteborg!! Tänkte höra med dig, om du vet någon i göteborg som hyr ut sin lgh i andra hand eller bara någon hyresvärd man kan kontakta, finns ju en del privata kan jag tänka mig?? Är inte till mig utan en tjejkompis som ska börja plugga nu i höst :D

kram

2009-07-23 @ 23:28:50
URL: http://www.tinolini. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0