*Liseberg*

I torsdags mötte jag upp Lola & Tina för att gå till Liseberg och lulla runt.
Det var mucho najjs, galet varmt dock.
Vi gick mest runt och tjötade spelade på lite lyckohjul.
Egentligen ville man ju spela på chokladhjulen, men tänk om man hade vunnit och gick hem med rinnande choklad haha.
Spelade på Hus & hem hjulet istället eller vad det hette, jag vann en tillbringare med 4 glas, inte helt fel =)
Jag & Lola åkte Virvelvinden, men det var jättedåligt med snurrar vi fick nog bara en där vi skrek till rejält *ler*
Det var en kul kväll i allafall, som vi ska göra om innan de stänger.
När vi strosade runt kom det fram en tjej som jobbade där och frågade om jag ville svara på en enkät sen när jag kom hem, visst tänkte jag vad får jag för det (sa jag dock inte högt).
Men sedan när jag öppnade kuvertet så låg det två stycken entrebiljetter för i år och nästa år, inte helt fel.
Få ge mamma en hade tänkt lura med henne dit när hon kommer senare i sommar =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0