*Marley & Jag*

Då har man läst ut Marley & Jag som John Grogan har skrivit.
Det handlar om Jenny & John Grogan som vill skaffa barn, men skaffar en hund som de vill öva på.
Men det blir inte riktigt som de har tänkt sig, den lilla valpen blir helt plötsligt en 45 kg hane.
Deras liv får rättas efter hunden som tuggar sönder och i sig det mesta, skiter ner trädgården och allmänt förstör huset.
Samtidigt så är Marley väldigt lojal mot familjen och de kan inte motstå honom.
Jag tycker den var bra, men lite små seg, man måste nog vara grymt hund intresserad för att tycka att den är superbra.
Däremot tror jag filmen är riktigt bra.
Men som helhet var den klart godkänd.

// Tin @-}--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0