*Myntinsättning*

I dag när jag hade vaknat till liv tog jag bussen till Frölunda Torg för att sätta in mina mynt.
Jag trodde remmarna till min väska skulle gå av, för det vägde en hel del.
Slutsumman blev något på 700 :-, och det åkte rätt in på sparkontot.
Jag har verkligen blivit duktig på att spara, det har jag visserligen alltid varit, men nu är jag ännu bättre =)
Istället för 500 kr av lönen tar jag 1000 kr och sätter in direkt på sparkontot.
Sedan pengarna för garaget sätter jag också in där, fast jag brukar köpa ett spårvagnskort för de också. Funderar på att sluta med det för jag har råd att ta från lönekontot, + att det såklart blir mer på sparkontot i såfall =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0