*Quattro Stagioni*

Jag lyckades somna i fem timmar, fattar noll eftersom jag inte ens kände mig trött.
Putte var tydligen här vid 15.00 tiden, men kommer knappt ihåg det så trött var jag *ler*
När jag vaknade så satte jag i gång med lite städning här hemma, så nu är det så fint så, ska dammsuga i morgon bara.
Mamma, pappa och deras kompisar ska ju låna min lägenhet nästa vecka så ville ha den A lá moi då =)
Min resväska stod fortfarande i hallen efter Hollandsresan i april, bedrövligt men NU ikväll bar jag ner den.
Fan vad lat man är egentligen det tog ju knappt 5 minuter ens.
Jag belönade mig med en pizza så nu sitter man här mättm & belåten =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0