*Rensning i garderoberna*

Godmorgon alla glada =)

Började dagen med en tripp ner till Chapmans Torg, där jag var inne i spelbutiken och köpte några lotter, vann 75 :-.
På ditvägen smyg kollade jag om konditoriet hade några Budapest bakelse, så köpte med mig en hem sedan.
De är i stort sett alltid slut där senare på dagen så nu var jag ute i god tid.
I dag ska jag fortsätta med lite klädrensning som jag började med i går kväll.
Har ju så svårt för att lämna bort kläder, men denna gången ska jag stå på mig, det har redan blivit en liten hög *WOW*
Efter det får jag nog ta en bakelse och en kopp te =)

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: TINA M

uscha fy fan, det ska jag göra imorgon, har lyckats få hit några tjej vänner så medans jag visar upp mig ska de välja.spara slänga och sälja..lite satc varning :P

2009-07-21 @ 20:21:15
URL: http://www.tinolini. blogg.se
Postat av: Anonym

du kära duktiga kusin! saknar dig massor!

jobbade klart förra veckan, och jag har redan vant mig vid att vara ledig (och oerhört lat), mitt rum ser ut som ett överfullt stomsjö och jag vill knappt sova där :P fråga fråga; har du några boktips? får lite panik, har två böcker på g, men inte mycket mer. . .funderar på att läsa om "p.s I love you", den var så fin =) massa kramar!

2009-07-22 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0