*Rosor av pojkvännen*

Ingen rolig dag på jobbet de sista timmarna, då himlen återigen öppnade sig.
Jag fattar inte varför det jämt ska komma när det är reklam *Suck*
När jag kom hem la jag mig och vilade en halvtimma, vaknade av att det ringde på dörren. Och där utanför stod Putte med en rosbukett =)
Det hade jag verkligen inte väntat mig var längesen nu ju, så därför uppskattade jag det mucho =)
Han var här en timma innan han var tvungen att åka igen =(.
Får träffa han på lördag igen för i morgon ska jag & Tina på Standupfestival, det ska bli riktigt kul.
Egentligen skulle Putte hängt med, men E & A kommer hem i kväll. Synd han lär missa en riktigt rolig kväll, men jag fick ju en riktigt bra "ersättare".

// Tin @-}--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0