*Shopping med lovely*

Efter att jag slutat jobba åkte jag hem till mig för att hämta lite grejer åkte sedan hem till Putte, hade ju lånat hans bil.
När vi hade käkat rymde vi till Kungsbacka för att shoppa lite.
När vi åkte dit kände jag att ögonlocken sjönk mer och mer, vaknade sedan av att vi stod på Kungsmässan parkering, Putte hade tydligen också slumrat till.
Undra hur det såg ut 2 sömntutor i en bil mitt på parkeringen *ler*

Hur som helst köpte Putte lite grejer till Affe, jag hittade en skit snygg T-shirt som jag vet Emelie skulle gilla den kostade bara 49 :- så köpte den till henne som ska bli present tills hon kommer hem!
Själv hittade jag ett par jätte somriga glas som jag inte kunde stå emot.
Har funderat på ett par nya dojjer, men inte lagt någon större energi på det.
Så var vi inne i en skobutik så hittade Putte ett par coola dojjer som även jag gillade.
Jag HATAR ju brunt egentligen, men gillade faktiskt de ändå så köpte de.
De var supersköna + riktigt snygga och coola =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0