*Skrattfest*

Nyss hemkommen efter en toppen Standup kväll.
När vi började närma oss Kronhusbodarna så blev jag extremt taggad av musiken som Stephen Simmonds skötte under kvällens gång.
Först ut var Özz Nujen och återigen får jag säga att han var favoriten därefter David Batra =)
Alla är ju visserligen bra på olika sätt, Peter Wahlbeck var konfencier (hur det nu stavas).
När jag skulle gå på toa i ett hus intill så stod Wahlbeck där och kollade så jag gick fram och frågade om jag fick hans autograf, vilket jag självklart fick =)
När allt var slut så signerade de T-shirts så jag köpte en bara för att jag ville ha allas autografer + ett kul minne.
Ville ju haft Stephens också. MEN jag fick syn på han vid scenen så frågade killen som skötte avspärningen om jag bara fick gå in för att fråga om jag fick ta en bild på mig och Stephen vilket gick bra.
Och det var även OK för Stephen så han bad några killar ta en bild på oss, sen när jag var på väg att gå så fortsatte han prata så stod och tjötade en liten stund.
En SUPER kväll, Tina och jag fick träna skrattmusklerna kan man säga =)
Klicka på bilderna för förstoring när sidan har laddat klart!

// Tin @-}--






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0