*Ullareds trängsel*

Jag och Putte hade pratat lite öppet om Ullared idag, men man var ju inte sugen på att stå i kö in i allafall.
När jag kollade köbarometern på jobbet stod det att det var mer än en timmas väntetid, och när jag kom hem var det mindre än en timma så vi bestämde oss för att åka dit.
Det var ingen kö in, och ut visst det var väldigt många och långa köer men vi ställde oss rätt, för våran kassör var snabb + att de som var före oss var snabba på att packa ner allt så vi behövde inte vänta länge.
Därinne däremot JESUS säger jag bara vad folk det var, svårt att ta sig fram man fick lyfta korgen över huvudena på folk.
Vi var klara rätt snabbt, sa att vi skulle åka dit i höst när alla turister inte är där och ta över hela Gekås =)
Nu ska vi bänka oss framför Beck.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0