*6 km*

Kom precis in efter en 6 kilometers cykeltur.
Så fort vi hade grillat och göttat oss så tog jag och Putte samma runda som vi gick i går, fast jag pallade inte gå idag, men hade inget emot att cykla den =)
Det är helt sjukt hur varmt det har varit de senaste dagarna och enligt prognosen ska det hålla i sig, jesus säger jag bara.
I dag var vi i Kållered och shoppade lite.
Hittade ett par stövlar inför hösten, köpt ett par foppatofflor kan då tillägga att jag har varit sjukt anti det innan.
Hittade även en parfym och ett nagellack + lite underkläder.
Putte skulle ha en grej på Jula så väl där inne hittade jag en liten pall som jag tänker ha som nattduksbord, vill ju inte ha något egentligen, men ibland tycker jag inte om att lägga mina grejer på golvet.
Så skulle det va så kan jag bara slänga in pallen i garderoben :-)
Ska ta ett enskilt inlägg till bilderna =)

// Tin @-}--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0